hallå :)

Imorgon ska jag träna markarbete med Smoothie, Minella ska också markarbetas. Nutella ska ridas i dressyr. Och en luftryttare ska komma och testa Josephine om hon vill rida henne och så.
Och på onsdag ska jag åka till ett stort stall där jag ska träna Smoothie för den där SM tränaren. Har ju tävlat Smoothie i MsvB en gång men där gick det inte så bra så ska kvala in igen nu nån gång i vår och sen försöka kvala in till SM. Kommer bli en riktigt tävlingssäsong för mig och Smoothie.

Nån som har tävling på gång? Förutom jag själv & Soreca. Är det nån mer?? :)
Smoothie ändrar sin färg ibland, ibland är den normal (första bilden) och ibland lite grå på rumpan och på benen och ibland alldeles helvit! (sista bilden) Men han är fortfarande bästa hästen! Tillsamans med honom klarar jag allt! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0