hallå (:

Hej igen!
Idag fick Smoothie och Minella vila, som dom jobbat på! Skrev ju tidigare också att jag gick en runda med Josse. Och Knutten går ensam i sin lilla hage och med Josse i den också på nätterna och ibland på dagarna. Dakota är hos Elin och jag funderar på att ta hem henne. Men jag vet inte. Trocadero saknar jag jätte mycket. Men han har det bra.
Kom ihåg Hallonhoppningen! Tryck på Tävlingar vid kategorierna!
Jupp det här blev ett trök inlägg! Hehe, ska göra en liten grej nu! så hejdå!

Postat av: EELLIINN

SV: Fick förbrottom när jag skrev haha... Jag tänkte shit nu skrev jag fel... haha! det är den 1:a maj!

2012-04-04 @ 16:26:40
URL: http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0