Efter Smoothies ridpass - Golden - Dressyrprogram!

Gahh skrev detta förut idag men sen så la internet av -.- Men iaf så red jag Golden efter Smoothie, ett dressyrprogram för första gången! :D
Började med att ställa honom och få honom så mjuk som möjligt i uppvärmningen, så att han skulle kännas lätt och så när jag gjorde programmet. När jag kände mig färdig så gjorde jag programmet, helt lätt som helst! Det var ryttarmärke två programmet, det enda program jag kan xD Haha aa, men han ville gena i hörnen så då fick jag trycka ganska mkt med innerskänkeln så han trycktes mot väggen, och tänk! DET GICK 8DD
Produktbild
 
Kram E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0