Fazette

För några dagar sen så Komm min lilla Fazette. Här får ni lite fakta om henne:
 fazette
kön:sto
född:2000
e:orskänt
u:orskänt
ras:welch cob
färg:brun
mankhöjd:140cm
 
 

hoppar allt såsom vattenmatta, mur, bank med mkt god spänst och vilja utan att vara het.
Vill komma till dig med tävlingsambitioner
har pass, mätintyg

 

 

 hon busar rätt mycket i hagen med dom andra hästarna ........

 


 

En ponny som redan älskar att komma ut på tävling! Nollat LD och LC.....

 

ps.jag har bara henne på prov



Postat av: johanna (jf)

naww det värkar att hon har det bra redan:*)

2012-08-06 @ 11:08:27
Postat av: johanna (jf)

vill du ha henne

Svar: Ja väldigt gjärna!!!!!!
Stall Hallonbacken

2012-08-14 @ 09:53:04
URL: http://stallskogsstjaran.webblogg.se
Postat av: johanna (jf)

Hej! har ni henne kvar en all så jag bra undra?? jag vill veta hur hon har det

Svar: T's kusin har henne på foder.
Stall Hallonbacken

2012-10-27 @ 18:54:58
URL: http://joahnnafredriksson.bloggo.nu
Postat av: johanna (jf)

ok bara undra

2012-11-17 @ 09:22:04
URL: http://stallskogsstjaran.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0