Näpp. Hejdå!

Nej jag orkar inte springa runt och hoppa små hinder. Och nej, jag orkar inte logga in och skriva ett inlägg. Vissa ridpass är fejk, tyvärr måste jag erkänna det... :c T känner likadant. :c 
Bloggen jag satsar mest på just nu är skyborn.blogg.se ... starstable ;3 Också min irl blogg lite då och då.. (lösenordsskyddat xP)
Och på torsdag börjar skolan. Stallet oftast efter, läxor & sen starstable och lite bloggning hinner jag med ibland. Där får inte nåt "springa runt" med. Kanske i stallet när man hoppar över hinder och så xD men det är inte så ofta om man säger så CX
T känner typ likadant, eller ja, ibland blir hennes pass fejk också, och ibland hinner hon inte ens sitta vid datorn en vanlig dag (Hur klarar on sig??) 
 
 
Så idag kom vi fram till... Hallonbacken halvslutas, och om vi kommer tillbaka så mejlar vi er :D Och några inlägg kommer nog då och då, när man känner såhär: "Rida Carry, blogga, Rida Smoothie, blogga, Rida Golden, blogga" typ så :p Men dem händelserna kommer bara lite då och då.
 
 
Men jag, E kommer iallafall fortsätta vara med i SM :3
Och hästarna rider jag då och då, och era bloggar (dom flesta iallafall xD) följer jag på bloglovin' så de kollar jag ju fortfarande! :)
 
 
Kram eran E <3

Postat av: LuftLycka

SNÄLLA! Kommentera när ni kommer tbx! Ni var en av bloggarna jag läste! :'-( hur gör ni med Safira? Säg inte för att de andra har slutat. Ni sa ju själva att man inte skulle med floden? Men ingen ska tvinga er! ;-) men som sagt kommentera när ni kommer tbx. Jag kommer då börja läsa igen varje dag som jag brukar!

Kram O❤

2012-08-21 @ 20:44:25
Postat av: Pao

Tråkigt!

2012-08-26 @ 16:48:05
URL: http://stallpearlsunlight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0