Rosgården... Sim Wim...

RG! Jag kommer sakna dig otroligt ska du veta! Du hade alltid nya inlägg som väntades på att läsa! .. Du är en av de jag kom allra närmast <33 SIm Wim! Dig kommer jag också sakna otroligt! Din blogg var super rolig att läsa! Dina ridpass var riktigt roliga att läsa...! Duär också en av de allra närmast! <33 Slänger in ett till inlägg senare idag.. Kanske två.. /E


Postat av: simwim

Älskade du <3

Svar: <33
Stall Hallonbacken

2012-07-30 @ 13:44:52
URL: http://stallsimwim.bloggplatsen.se
Postat av: Rosgården

Aww<33 Men kom ihåg att jag alltid finns i eran statistik!;)<3

Svar: <33
Stall Hallonbacken

2012-07-30 @ 22:34:51
URL: http://rosgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0