Småa & stora hästar tillsammans passar inte ihop..

.. Nä. Jag borde vara himla lång på Fridolf & Bells, om jag nu sitter perfekt på Golden som är 160! Men Josse är ju ännu mindre? Eller hur? Därför har jag bestämt en sak nu..
 
Josephine, min älskadeälskadeälskadeälskadeälskade fina bästabästabästa shettis ska nu åka till Lisa på foder, alltså till hennes nuvarande medryttares gård.
Lisa har också en storasyster som älskar mina älskadeälskadeälskadeälskadeälskadeälskade Fridolf & Bells. Så Lisas storasyster & Lisa köper tillsammans Fridolf & Bells, så Lisa har en häst att rida sen när hon blir för stor för Josse & Josse åker tillbaka hit till Hallonbacken igen.
 
Så nu på gården står:
Smoothie (Som inte får en medryttare då xD)
Golden
Minella (Kommer efter sommarbetet)
Bianca 
Trollgumman
& T's hästar. :3
 
Men T är Hubbe såld? =)
 

/E
(Och T igen, kan jag få köpa tillbaka Dakota? :D <33)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0