ALLT!!!

Just nu känner jag mig inte så glad för att min data krånglar, jag har sån dålig uppdatering och att jag inte har kunnat sitta vid data på ett tag. Men förra veckan kom Sweety tillbaka så det är ju nåt som är positift. Hon har blivit jättesnäll och jag har faktist inte flugit av henne nån gån sen hon kom tillbaka så jag ger ett stort tack till sjhorses som har lärt henne allt. Jag kommer att ha kvar henne ett tag men jag tror jag jag ska sälja henne sen så om nån vill paxa henne så säg bara till. Jag kommer att sälja Hubbe sen också så om nån vill paxa honom så säg till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0