Dagens två ridpass:

På Smoothie och Golden!
Golden:
Övade på mycket halter och volter idag med, han småstegrade ibland också men annars gick det jätte bra! Bara när jag satt mig lite djupare i sadeln så stannade han. Och han börjar bli riktigt duktig på att göra fina runda volter nu också! :3 Åh är så glad att jag köpte denna kille <3
Outfit:
Smoothie:
Övade skänkelvikningar här! Han gick som en ängel idag! Oh fy vad han var fin <3 Han gick helt perfekt bara det att han var lite trög i galoppen. FY vad jag är nöjd över Smoothie idag!
Dressyroutfiten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0