Glad midsommar!

Kommer lite sent men är i stugan & har inte haft nåt internet på hela dagen & blogg.se appen funkar ju inte :/ Men nu kunde jag koppla in pappas telefon i min laptop så jag fick internet! (Funkade inte med min telefon :/)
Men jag har iaf ridit Golden & Smoothie, och har även hittat en lapp med gamla LH's. Så nu har jag skrivit en lista med alla lufthästar jag kommer ihåg jag haft!
Har även sett att jag fått lite midsommarpresenter ifrån Neiwada & Luftlycka! Tack så mycket <3
Från Neiwada, tack så himla mycket fina du! <3
Taaack Luftlycka <3 Ska ha det till Josse <3
 
 
Hinner nog inte blogga mer 

Postat av: Neiwada

GLAD MIDSOMMAR!
Du och Golden passar jättebra ihop!!:D<333

Kram Neiwada

Svar: GLAD MIDSOMMAR PÅ DIG MED :D<3Tack <3 Du, Wonder & Bella passar också jättebra ihop! <333

Kram E
Stall Hallonbacken

2012-06-23 @ 09:19:10
URL: http://www.neiwada.blogg.se
Postat av: LuftLycka

Glad midsommar i efterskott då!:-)

2012-06-23 @ 19:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0