Glömde igår med xD

Ja, att blogga om ridningen. Men jag lekte mede Golden i ridhuset och hoppade Smoothie. Hoppade bana! Gick super! :D Idag har Smoothie vilat och jag ridit ut på Golden.
Förvänta er inte mer bloggning för jag är i stugan just nu och bloggar ifrån min dator men min pappas iphone som internet så nu måste jag sluta :/

Postat av: Junigården

Nu funkar mitt Starstable! Bestäm en dag och en "ungefär-tid" som vi kan träffas och rida tillsammans :)



Kramizz Junigården<3

Svar: Ikväll vid 7? :) Mitt SR gick ut idag D:
/E
Stall Hallonbacken

2012-06-16 @ 15:50:56
URL: http://junigarden.blogg.se/
Postat av: S.B

Hej, nu är jag "tillbaks" igen. Så kolla gärna bloggen. :D

Svar: Oki, vad kul!!
Stall Hallonbacken

2012-07-08 @ 20:19:36
URL: http://stallblommgarden.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0