Golden - Dressyr

Hej! Testade att göra lite lätta öppnor och slutor idag med Golden. Han böjer sig väldigt fint. Började först att bara styra in hans huvud mot mitten, och trycka med innerskänkeln så han går kvar med bakdelen på spåret och att bara att nosen pekar innåt mitten. Det gick väldigt bra men han fattade först när jag tryckte med innerskänkeln att det skulle bli trav, men då bröt jag av till skritt och styrde ut på spåret och började om. Tillslut gick det riktigt bra då övade jag slutor, som inte alls gick lika bra så jag fortsatte med öppnorna och slutade sen efter 45 minuts pass :)

Postat av: Neiwada

Verkar som han har lätt att lära sig i dressyren! ^^

Kanske blir duktig även där som Wonder!:D



Kram Neiwada

2012-06-19 @ 22:05:13
URL: http://neiwada.blogg.se/
Postat av: Rosgården

Han är väldigt lik Sky!

De är ju syskon!;)<3

2012-06-19 @ 22:20:27
URL: http://rosgard.blogg.se/
Postat av: Rosgården

Haha ja det kanske de blir!:D Kanske blir berömda tävlingshästar?;D Syskonen hopp!

Svar: Hihi ja :3
Stall Hallonbacken

2012-06-19 @ 22:51:35
URL: http://rosgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0