Igår: Golden - Uteritt

Ja precis som T skrev så red vi ut en liten sväng igår. Vi skrittade bara och tog det lugnt. Golden kände sig väldigt lugn bredvid Sweety. Golden bara gick och lunkade på ;3
Har inget mer att säga om ridturen ^^ XD 
Men nu ska jag  visa Goldens outfits.. :D
Haha jag vet att det är lite rörigt! Men på "hoppning 1"  så hör det bruna schabraket & de ljusa benskydden ihop, och de andra schabraket & benskydden ihop.
Men ni kommer inte få gissa när jag skriver "hoppning 1" utan jag skriver också om jag har den bruna eller blåa sidan 8D 
Varför valde du då att ha 2, nästan 3 hoppoutfiter på Golden som ens inte kan hoppa? Jo, för jag tycker att hoppning är kulast, och så hittade jag en massa fina schabrak som passade bäst till hoppning, och de bruna  "hoppning 2" sadeln & tränset måsta jag typ ha med, för jag blev kär i det <3 Och det var ju en hoppsadel ;3 Och så ska jag satsa på hoppning med Golden :D
Ja, det här inlägget är himla rörigt men nu kommer jag till en sak som hör till själva ridturen:
IDAG HADE JAG ALLROUNDEN ;D

Postat av: Rosgården

Hej!
Anmäl er gärna till Rosgårdens Horse Show!Man får vara med på två hästar!Mer info finns på min blogg i kategorin "Rosgårdens horse show"!:)
Kram RG<3

2012-06-21 @ 21:00:01
URL: http://rosgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0