Ja vet xD

ja vet att jag inte bloggade om ridpassen igår xD Men jag red dom iaf! Båda i dressyr :) Gick inte så bra för nån av dem.. Golden småstegrade och taktade hela tiden, så jag måste hela tiden lugna ner honom. Skulle öva på volter, och på slutet när han var lite lugnare så fick jag till ett par fina volter.
Med Smoothie då? Jo han stack iväg ibland och gick inte alls att kontrollera. Hade tänkt att öva fram & bakdelsvändningar med honom men inte en enda fick vi till :/

Postat av: Neiwada

Ibland hinner man ju inte uppdatera men huvudsaken är ju att hästarna får det de behöver ;-)



Kram Neiwada

2012-06-14 @ 16:47:21
URL: http://stallneiwada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0