Minella - Uteritt

Hej! Idag red jag ut med Minella som det stod på schemat, det regnade när jag red bort från gården, men när jag vände duggade det lite. Minella var lugn, och blev inte rädd för en bil!!? Hon som är livrädd för bilar oftast. Fast hon hade sprungit som en galning i hagen också. Och när jag borstade henne så stod hon och halvsov lilla gumman. Har också funderat på att använda henne mera i staffethoppning, eller ska jag satsa mera på dressyren? ;)
Allround




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0