Smoothie - Hoppning

Övade ett och samma hinder idag. Ett räcke. Började på 30 cm. Det gick Smoothie nästan över. Det gick helt lugnt och kontrollerad som helst. Höjde till 50 cm, gick också bra. 60 cm drog han lite i men då hoppade jag räcket på volt så blev han lite lugnare och "kontrollerade" mer. Höjde sen till 70 cm. Gick hur bra som helst. Han verkligen bjöd framåt och hoppade hur snyggt som helst! Höjde till 80 cm. Han drog lite men då la jag en volt både innan och efter hindret så gick det bättre. 90 cm drog han också lite i men då la jag volt innan och efter, då gick det jättebra! :D
Sen så höjde jag till en meter. Smoothie hoppade så himla fint, mjuk & framåtbjudande på de! :3 En & 10 gick också jätte bra, lika så 120. Stannade där.
Det här var nog världens bästa hopppass med Smoothie kan jag säga! Såhäääääääääär nöjd!
Hoppoutfiten:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0