Sommarbetet.. :D

På måndag åker Minella, Josse, Tussan, Dakota & Hubbe iväg, Smoothie och Contessa kommer åka dit efter T's och mitt SM & Sprite tänker jag rida in först, och Golden och jag ska bara ha varandra, men han ska få några vilodagar också!
Vill du ha någon av dina hästar i sommarhagen vid min sommarstuga? Det är en jättestorhage, ja där de går och där har de även tillgång till en liten bit av en sjö, och så har jag en liten mindre hage mer på gården, där Golden ska få gå, med Hubbe, men när jag använder Golden så är Hubbe i sommarhagen.
Mejla om du vill ha nån häst i hagen du, du får ha det där hur länge du vill (fast inte till typ.. ocktober xD)

Postat av: Junigården

Jag vill gärna ha 2 av mina hästar där :-) De heter Mio och Candy, Mio är valack så det är ingen fara ;-) Tror de får det väldigt bra där! c: Kramizz Junibacken <3

2012-06-09 @ 20:44:20
URL: http://junigarden.blogg.se/
Postat av: Junigården

Ouups, skrev fel xD Det ska vara Kramizz JuniGÅRDEN inte JuniBACKEN, sorry sorry! Cx



Kram Junigården<33

2012-06-09 @ 20:46:17
URL: http://junigarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0