Hoppsan!

Han inte uppdatera igår.. Hehe, var på shopping tur med familjen. Och min kompis red Smoothie och gick med Nellan och Killen. Så jag vet inte vad dom gjorde.
Och idag fick hästarna vila, för jag var i stallet irl och red. Och har nu anmält mig till en irl hopptävling! Så, galet!! XD Ska  hoppa med finaste Rex<3
Inte så bra bild jag vet x)
Och jag har skaffat mig en till luftkatt! Hon heter Mirabella (Bellyn) och ser ute så här:
Hon är inte direkt en kattunge men snäll och pigg är hon! Och busig!, hon hade somnat på Killens sadel idag såg jag när jag tänkte putsa den, för den är ganska dammig och så, och så vill jag ju vara fin också, när jag ska testa att rida honom imorgon med! :D Och samtidigt ska jag bestämma om jag ska ha kvar honom eller ej. Jag tror inte han ska vara kvar.. men jag hjälper iaf  dom att hitta en ny köpare! Är du intresserad utav Killen?
Här är han på bild:
image description
/E

Postat av: Tova

Hej. Jag köper Trocadero om det är ok????? för jag älskar honom och han verkar trivas. Hur mycket lp?

2012-03-26 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0