Japp...

Nu söker jag en fodervärd till Dakota som rider henne dagligen, och en liten mini skötare till Killen som kan rykta honom och gå rundor med honom och kanske rida ibland. För jag ska satsa allt på Smoothie och Minella nu. Och Knutten, Josses nya föl är tillsalu! :)
Info om Dakota:

Född 1996
Connemaraponny
146 cm
Jätte trevlig att rida och hoppar fint. Hon kan dra lite mellan hindren men det gör hon inte så ofta. Hon kan vara lite bråkig så man får vara bestämd på henne.
Dakota är ifrån Dimsdale
Dakotas outfits:
Info om Killen:
image description
Född 2008
Welsh Sektion C (Tror jag, äger ju inte honom helt, tränar bara han här)
132 cm
Killen är en ganska lugn häst, iaf i boxen. Han hugger aldrig efter nån eller sparkar med hoven. Då man går på promenad med honom så kan han vara lite rädd för troll han ser här och där men annars är han lugn.
Killens outfits:
Info om Knutten
(Ingen bild)
Född 2012 - 03 - 18
Mörkbrun, som sin mamma fast han har en stjärn i pannan.
Inte slutmätt än.
Äventyrlig liten hingst som älskar sin mamma. x'D
Intresserad? Lämna då en kommentar! :)
/E
Ps. Kom ihåg att Trocadero också är tillsalu! Ds.

Postat av: EELLIINN

DAKOTA!!! Snälla jag var ju hennes skötare förut och vi kommer bra överens och jag HAR tid!!!



:)

2012-03-22 @ 18:56:05
URL: http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0