Minella - Terräng

Hej! Hoppade lite smått med terräng förut idag. Minella var ganska envis, hon sprang på sidan när som helst av ett hinder och tvärstannade helt plötsligt bara xD  Ston brukar ju vara så x) Hoppade över ganska småa hinder, omkring 30 cm. Hinderna var fasta hinder, alltså de går inte att riva. Minella tog väldigt småa skutt över hindern, så jag ramlade nästan av, de var jätte skumpiga språng kan jag säga! xD Hoppade bara i ca 20 min sen övade jag lite upphöjd cavaletti också i paddocken. Då var hon enormt duktig! Övade både cavaletti & galoppbommar.
Allround

Postat av: Loppan

När kommer svaren på frågestunden? ;)

2012-05-30 @ 15:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0