Spoot till salu!

Hej nu har jag bestämt mig för att sälja Spoot och det va inte ett lätt beslut. Jag säljer honom för att jag inte har tid med problemhätar just nu, jag har ju skrivit hur Spoot är redan men jag skriver det igen.
Spoot är en busig ponny som inte gillar dressyr då gör han allt han inte får men i hoppning så är han snällare men han stannar eller springer på sidan ofta. Han är världens sötaste ponny. I boxen så är han hur snäll som hellst och är jättekelsjuk.
Snälla köp min lilla sötnos!!!!!
Han kostar 60000lp

Postat av: EELLIINN

Jag är intressrerad av Spoot!

2012-05-05 @ 20:14:15
URL: http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/
Postat av: zafirgården

Hejsan!

Jag kanske är intresserad av honom, men vill gärna ha lite mer info dom till exempel höjd, ras och allt sådant!



Då jag inte är här inne så mycket så snälla mejla mig med svar. [email protected]



MVH //

zafirgården

www.zafirgarden.n.nu

www.zafirgarden.blogg.se

2012-05-11 @ 15:27:25
URL: http://www.zafirgarden.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0