Hål i staketet..

Vill för det första säga FÖRLÅT för den supermegadåliga uppdateringen, men jag tror inte det kommer gå och bota så lätt :/
 
Iaf när jag skulle ta in Caritzha från hennes hage så var inga hästar i hagen, så jag gick och kollade om de stod i stallet, om Mimmi hade tagit in dem, men nej.. Så jag gick runt hagen och hittade ett hål , mot skogssidan! D: 
Så jag skyndade mig in i stallet och tränsade Golden & Mimmi tog Minella och vi skyndade oss till skogen.
Fast så långt borta var Tussan & Caritzha nä, dom hittade jag ca 100 meter ifrån hagen, men Safira hon var helt borta..
Mimmi tog Tussan & Caritzha till stallet medans jag fortsatte och leta Safira, men nej, hon var borta!
Så jag återvände till stallet och tänkte att Safra nog kommer snart, så jag sadlade och tränsade Smoothie och gick till paddocken med honom och där utanför stod tjockisen. Safira. Så då fick hon gå in i stallet och jag red vidare på Smoothie.
 
Åh jobbiga hästar.
 
/E

Postat av: J på soreca

Haha, oj! Tur att allt kom tillrätta igen! Hästarna springer ju sällan så långt hemifrån så det var ju bra! :) inte kul när någon blir skadad :/ <3

Kram J

2012-11-15 @ 22:20:05
URL: http://soreca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0