FÖRLÅT x100

Förlåt x100000000 att jag inte har bloggat! Men jag spelar och bloggar bara om starstable just nu, även fast LH är roligare att blogga om! 
Fast det är ju ganska jobbigt att rida LH hela tiden xD Men jag ska försöka! Nu i sommar har ju min uppdratering (och T's verkligen xD) varit ganska lågt, men det har varit världens starstable sommar, träfat massvis med vänner där :3
 
Men nu ska jag försöka blogga här istället för om Starstable, men vad vill ni läsa om? Och... Kommentera bättre, då blir det roligare att blogga! (och jag ska försöka lämna en kommentar varje dag på eran blogg, eller iallafall de jag följer på bloglovin, och det är alla jag känner till XD)
 
Kram E<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0