Jag vann....

JAG VANN SM OMG! :OOO
SMOOTHIE ÄR SÅ HIMLA DUUUUKTIIIIIIG!
Vår runda kändes perfekt! efter rundan så skrittade jag av honom runt neiwadas stall, sen var det bar det av hem :D
Duschade honom här hemma & bara gosade med honom ;3
3 morötter & 3 äpplen var han värd i sin middag idag alltså! <3
 
 
Kram E

Postat av: J på soreca

Grattis! Jättebra jobbat!

Kram J

Svar: Tack, du var också duktig! <3
Stall Hallonbacken

2012-09-16 @ 22:39:48
URL: http://soreca.blogg.se
Postat av: J på soreca

Så då åker du och tävlar EM då? :)
Jag ska också med för R ville inte och den som kom sexa var inte aktiv, så då frågade Neiwada mig! Så det ska bli jätteroligt att tävla med dig i så fall :)

Kram J

Svar: Jag ska med på EM :D Ska bli jätte kul att tävla med dig ska man ju säga! x)

Kram E
Stall Hallonbacken

2012-09-17 @ 20:05:27
URL: http://soreca.blogg.se
Postat av: J på soreca

Vad roligt! Då får vi verkligen göra allt vi kan. I dressyren kom ju sverige 2:a, hoppas att det går lika bra i hopp EM :D

Kram J

Svar: Jaa! Hoppas verkligen! :D
Stall Hallonbacken

2012-09-18 @ 07:53:23
URL: http://soreca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0