Safira till salu!

Jag har bestämt att sälja Safira!
Jag är typ tvungen att sälja henne för att jag kan inte rida henne och jag har inte tid att köra in henne satt om det är nån som är intresserad skicka mejl till [email protected]
Hoppas nån vill köpa henne.

Fakta:

Namn: Safira

Kön: Sto

Färg: Svart

Ras: Shetlandsponny

Temperament: Lite blyg men en godisälskare

Höjd: 61 cm

Födelse: 20/5-2011

Föl:

Stam: E. Siva U. Miral

Tävlingar:

Övrigt: Safira är en riktig godisälskare hon kommer så fort man skramlar med en godis bit eller havre.

Hon är snabb, pigg och busig. Inte så lydig men öndp lättmutad.

Kram T

 


Postat av: Lova

Jag vill gärna ha henne hon kommer att ha tillgång till skog ängar och hav. Det finns två finna häst kompisar (och snart kanske några fler!) som ho får dela stall och hage med

2019-11-13 @ 18:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0